Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

Φασιστες Κουφαλες Ερχονται Κρεμαλες...

Ενα συνθημα που ακουμε δεκαετιες τωρα απο καποια ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ τα οποια προστατευοντε απο καποια ΚΑΘΗΚΙΑ μεσα στα οποια ειναι Πολιτικοι φορεις, ΔημοσιοΚαφροι, Δικηγοροι, Καθηγητες, Επιχειρηματιες κτλ.(με τους οποιους θα ασχοληθουμε τις επομενες μερες)

Ενω αυτα τα ΣΚΑΤΑ ειναι που σπανε, καινε, λεηλατουν, ληστευουν, ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ, τρομοκρατουν, καταστρεφουν τα παντα γυρω τους, διασυρουν το ονομα της Ελλαδος παντου, επιτιθοντε σε καθε τι Ελληνικο και ΠΑΝΤΑ με την ΒΙΑ και το Ετσι Θελω, αποκαλουν εμας που αγαπαμε αυτον τον ΙΕΡΟ τοπο και θα διναμε την ζωη μας για αυτο το Εθνος, γι'αυτην Πατριδα και γι'αυτη την Σημαια, "φασιστες".

Εγω θα σας κανω την χαρη και να σας πω οτι εαν πιστευετε οτι ειμαι φασιστας επειδη ειμαι διαφορετικος απο εσας και πονω για την Πατριδα μου,για το μερος που γεννηθηκα, εκει που περπατησα, εκει που ερωτευτηκα, εκει που εζησα, τοτε ΝΑΙ ΡΕ, ΕΙΜΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ!
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ!

Και επιτελους, επειδη μας τα εχετε κανει ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ τοσα χρονια με τις κρεμαλες, φερτε τις ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Ελατε να μας κρεμασετε αν εχετε ΑΡΧΙΔΙΑ!
Βαρεθηκαμε ΡΕΕΕΕΕ, να σας ακουμε ΤΟΣΑ χρονια και να μην σας βλεπουμε!

Μια ζωη κρυμμενοι κατω απο το GUCCI φουστανακι της μαμας και των συνοδων της...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου