Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Εάν μου πει ο Καραμανλής…



Κάποιες φορές τα πολλά λόγια αλλά και τα οποιαδήποτε σχόλια περιττεύουν.

“Εάν μου πει ο Κώστας Καραμανλής να αυτομαστιγωθώ στην πλατεία Συντάγματος. Για το καλό της παράταξης θα το κάνω”, είπε χαρακτηριστικά ο πρώην υπουργός που δείχνει η φωτογραφία, ενώ δεν παρέλειψε να σημειώσει ότι το όνομα του δεν εμπλέκεται σε κανένα σκάνδαλο και ότι έχει ζητήσει δημόσια συγγνώμη από τον κόσμο.

Αυτή είναι δήλωση ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΥ.
Σε αντιπαράθεση πιο κάτω σας παρακαλώ διαβάστε τη δήλωση κάποιου άλλου αγράμματου ΕΛΛΗΝΑ - που θα τη δείτε και στο ιστολόγιο του φίλου Μαυρογιαλούρου.

«Κι όσο αγαπώ την πατρίδα μου δεν αγαπώ άλλο τίποτας. Να ‘ρθή ένας να μου ειπή ότι θα πάγη ομπρός η πατρίδα, στρέγομαι να μου βγάλη και τα δυό μου μάτια. Ότι αν είμαι στραβός και η πατρίδα μου είναι καλά, με θρέφει. Αν η πατρίδα μου είναι αχαμνά, δέκα μάτια να ‘χω, στραβός θα να ‘μαι. Ότι σ’ αυτήνη θα ζήσω, δεν έχω σκοπόν να πάγω αλλού. - Μου λέγει, τον βασιλέα δεν τον αγαπάς; - Όχι, του λέγω. Δεν ξέρω ψέματα. Όταν χαθή η πατρίδα μου, ούτε αυτός μ’ έχει υπήκογόν του, ούτε εγώ βασιλέα. Και δι’ αυτό χρειάζεται δικαιοσύνη από σας κι όχι φοβέρες μπαγενέτες». Στρατηγός Μακρυγιάννης.
Ο καθένας είναι υπεύθυνος των λόγων του και των πράξεών του.
Κάποιοι μείνανε στη ιστορία μέσω των λόγων τους ή τελικά των δηλώσεων τους.

Εύχομαι ΕΛΛΗΝΕΣ, να μας βοηθήσει ο ΘΕΟΣ γιατί από ΜΟΝΟΙ μας φοβάμαι πια πως δεν μπορούμε…

LOUKAS




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου